torokgyulladás

 2011.02.04. 12:34

Lázasan, betegen feszik az én kis drága Péterem. Tegnap felhívtak az oviból, hogy menjek a gyerekért, mert hőemelkedése van. Érte mentem, én nem láttam különösebben betegnek, azt leszámítva, hogy az orra teli volt és a tekintete bágyadtnak tűnt. Estére azonban 39 fokosra szökött fel a láza, és egész éjszaka méregettem, szinte végig lázas volt. Orvoshoz mentünk, de az orvos azt mondta, hogy nem komoly, ő még a helyemben nem adna antibiotikumot, de azért felírta. Hát..még várok, bár már ma is volt hőemelkedése, 37,7.

A bejegyzés trackback címe:

https://olgoj.blog.hu/api/trackback/id/tr872638383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása