brüsszeli beszámoló

 2011.04.03. 12:20

Mielőtt elindultunk tájékozódtam. Tudtam, hogy Péter még nem igazán lenne oda a múzeumokért és a hosszú sétákat sem annyira preferálná, valószínűleg állandóan a karjainkba csimpaszkodna.

A Brüsszeli játszótereket keresgetve nagyon szimpatikus blogoldalra találtam, ahol számtalan ötletet kaptam, hova vigyük gyermekünket. http://jatszoterekbrusszelben.blogspot.com/

Bár azt hiszem, konkrétan azokban, amelyek megragadtak a blogoldalról engem, nem voltunk, de magát az oldalt akkor is hasznosnak találtam, és ajánlom másoknak is.

Szóval a hosszú hétvége nagyon jól sikerült. Peti a repülőért annyira nincs oda, főként a leszállás nem volt számára felemelő érzés, de ezt is kipróbáltuk, tanúság, más járművet kell választani az utazásainkhoz, amelyen nem kell feltétlenül ülve maradni 10-20 percnél tovább.

Gyönyörű parkok és csodaszép játszóterek fogadtak bennünket, iszonyú sok fényképet készítettem, és ami plusz pikantériája volt a kirándulásnak, hogy még egy tűzoltó tüntetést is láttunk, ahol maguk a tűzoltók gyújtottak tüzet.

Összességében két dolgot fogadtunk meg Brüsszel után:

-következő kirándulásaink Magyarországon belül lesznek, hisz még a hazánkat sem ismerjük,

-nem megyünk többet olyan párral semmilyen kirándulásra, akinek nincs gyermeke, és így nem tudja, milyen egy gyerekkel kirándulni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olgoj.blog.hu/api/trackback/id/tr432879519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása