Nyár végével ismét elkezdődött az óvoda....az első két hétben nem volt különösebb problémánk, Peti élvezte a óvodába járást, és nem volt különösebb panasz rá. Aztán ez kicsit megváltozott...Elkezdtek az óvonénik panaszkodni és Peti sem akart már annyira oviba járni (persze az oviellenállás most nem érte el azt a szintet, ami korábban egy párszor már előfordult). Szeptember első hetében rohamunk volt. Ilyen formában még sosem jelentkezett. Semmi mást nem láttam rajta, csak hogy furcsán néz, és szólításra nem reagál...a tekintetében láttam, hogy kívül került a világon. Mindeközben csak állt és nézett meredt tekintettel szó nélkül. Másodperceken belül ölembe vettem, beszéltem hozzá, és vártam mikor szólal meg. Kb. fél percig tartott az egész, majd elaludt. Az elalvásból már 100%-ig biztos voltam benne, hogy rohamozott.

A dolog egy hét múlva két egymást követő napon is ismétlődött. Jeleztem a kezelőjének a Vargha Intézetnél, és azt tanácsolta Andi, hogy menjünk vissza az Öreg Varghához felülvizsgálatra. Megtettem, bejelentkeztünk és október elejére már kaptunk is időpontot. A klinikai kezelőnek nem jeleztem a dolgot, mondtam a férjemnek, hogy szerintem az óvodakezdéssel járó stressznek kellett valamilyen formán feloldni, ennek tudtam be a rohamokat. (ami persze vagy így van, vagy nem)

Október legeleje: megtörtnént a felülvizsgálat....a kezelendő pontok változtak, a Vargha azt ígérte megmutatja a legfontosabbakat, amelyeket nekem is nyomkodnom kellene otthon (ez még egyenlőre nem történt  meg...)

Október 8-án, 5 nappal a felülvizsgálat után újabb rohamunk volt. 10-én MRI vizsgálaton jártunk. Az eredményt még nem tudjuk, de szerintem nem fog kimutatni semmit...(legalábbis ezt akarom hinni....)

A klinikai kezelőorvosnak ekkor jeleztem a rohamokat, amire úgy döntött, hogy az egyik gyógyszerét a Kepprát váltsuk le egy újra, Inovelonra. Nem nagyon volt más választásunk....elkezdtük lecserélni. Egy kicsit örülök a cserének, mert a Kepprának nagyon sok negatív mellékhatása van, amelyek közül a legrosszabbakat tapasztaltam is a gyereken (agresszivitás, viselkedés zavarok, ingerlékenység, hasfájás...)

Az Inovelonnak elvileg kevesebb a mellékhatása, hát meglátjuk.... Egyenlőre ott tartunk, hogy holnap lesz az első napunk, amikor már nem kapja Peti a Kepprát és a hét elején volt egy rövid, kb. 15 másodpercig tartó elbambulós, kicsit pislogós rohamunk.

Nagyon hinni akarom, hogy ez az új gyógyszer jó lesz...Az oviban azt jelezték, hogy mintha kissé nyugodtabb lenne Peti (ez jó hír), viszont dél közeledtével már nagyon látszik rajta, hogy fáradt...

Én azt látom rajta, hogy mintha figyelmesebb lenne, javult az emlékezőkéje....

A bejegyzés trackback címe:

https://olgoj.blog.hu/api/trackback/id/tr413316351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Füge2 2011.11.11. 15:16:10

Szia!
Érdekelne, hogy vált be nálatok az új gyógyszer? Mi is hasonló problémával küzdünk, bár egy ideje már nincs cserélgetve a gyógyszere,sajna nem védi le 100 %-an,de a doki szerint már mindent kipróbáltunk,de a ti gyógyszeretekről még nem hallottam. A Vargha Intézettől láttok javulást?

epilepszia 2012.02.14. 12:43:05

Én immár 51 éves vagyok.Sok mindent elfelejtettem már, de a betegségemet nem,mert vele kell élnem.Csak azt tudom leírni,ami velem történt.
A szüleim /nem az orvosok!/arra következtettek,hogy nálam a BCG oltás utáni "lázfrász" miatt alakult ki az epilepszia,amit 14 éves koromig nem is érzékeltem.
Az első rohamot a gimnáziumi "gólyatáborban produkáltam"./Magyarázat lehet rá: első hosszabb elválás a szülőktől-kb.70 km-re voltunk a családi háztól-,no és a rengeteg új élmény,a leendő osztálytársak, osztályfőnök, stb./
Mindenesetre az megegyezik,hogy több gyógyszert is kipróbáltunk./Ezeket nem is részletezem,hisz azóta lehet,hogy már más néven szerepel némelyik.Évek óta Frisiumot szedek,ami a szakorvosom szerint nem is epilepsziagyógyszer/kórházi orvos írta fel,amikor őt helyettesítette a szakrendelésen/,de mellette tünetmentes vagyok immár 10 éve.Igaz,változott az életem is:1995-ben családi házra cseréltük a lakásunkat,itt már csak egy eszméletvesztéses rosszullétem volt, majd fokozatosan "lenyugtatott" a kert,az állandó kerti munkák és a sok zöld körülöttem.
Nem tudom, mindazzal, amit leírtam segítek-e valamit,de talán...Sok sikert, de főleg türelmet kívánok az életben mindannyiuknak!
süti beállítások módosítása