Elköteleződve....

 2010.05.08. 23:28

A héten tehát kórházi kezelés alatt álltunk. Reggel, este vénásan kapott Peti szteroid gyulladáscsökkentőt az arcán lévő kiütésekre. Az első nap után nem nagyon voltam meggyőzve róla, hogy helyes, hogy ezt hagytuk. (mármint a szteroid kezelést) Szerdán este már el kellett hagynunk a kiütést okozó lamictal-t. Nagyon féltem, hogy mi lesz, nem e kezd el rohamozni emiatt. Nem akarom elkiabálni, de ma hétfő van, egyáltalán nem szedjük a lamictal-t, de nem volt rohamunk. Az egyenlegünk most tehát 3 antiepileptikum.

Persze úgy gondolom, nem az orvostudomány oldotta meg a kérdést, bár a lamictal elhagyásának örülök. A "csodát" a természetgyógyászatnak tulajdonítom. Fekhelyet módosítottunk, lapacho teát iszunk, fokhagyma kapszulát eszünk.

Szombaton voltam táplálkozási tanácsadáson. Nagyon tanulságosnak véltem, magyarázatot kaptam arra, hogy a candida diéta során miért nem szabad bizonyos kajákat enni, és miért szabad másokat. Recept ötleteket kaptam, meg lettem győzve, hogy ebbe érdemes belevágni, még talán akkor is, ha Peti epilepsziája nem múlik el tőle, de talán egészségesebben táplálkozunk ezután, kicsit jobban odafigyelünk, hogy mit mikor eszünk, mit eszünk, és mit nem eszünk.

Persze a diéta nem olcsó muri, ez kissé aggaszt, de a tanácsadó szerencsére a Peti esetében nem a hagyományos értelemben vett candida diétát ajánlotta, hanem inkább csak tanácsokat adott a változtatások megkezdésére.

Probiotikum fortét szedünk vasárnap este óta, és arról is meg lettem győzve, hogy bár a kutyás mérés nem rossz, de a fekhely módosításhoz hivatalos bemérőt hívunk.

Remélem nem bánjuk meg, hogy elköteleződünk a természetgyógyász ajánlásai iránt.

A bejegyzés trackback címe:

https://olgoj.blog.hu/api/trackback/id/tr181984954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása